onsdag 3 september 2008

I spåret igen

Var ute på på lunchen och sprang en 5 km runda tillsammans med Jenny. Vi sprang på 27:43, vilket ju är rätt cecilia-snabbt, men hur långsamt som helst för Jenny. På senaste Vårruset kryssade hon sig fram mellan massorna på 22 minuter. Men fastän det är en sådan skillnad på vår förmåga är det kul att springa med henne. Hon är helt ointresserad av tider och rekord och att vara duktig, och låter mig bestämma tempot.

På lördag är det Stockholm Halvmarathon. Då ska jag stå bredvid och heja på Peter, Sigrid och Malin. Funrun; om du talar om hur du är klädd så att jag hittar dig bland alla ska jag heja fram dig också.

1 kommentar:

Anonym sa...

oh, härligt - en supporter! Jag måste kolla in min otroooligt välfyllda garderob, får lämna svar senare! =)
Jag startar iaf i sista startgruppen så du har kanske givit upp då, eller somnat... =)