tisdag 23 december 2008

God jul!

Astman viner fortfarande som nordanvinden i mina lungor. Jag hade hoppats på en löpartur i London nu till helgen, men kanske får jag hålla mig till stilla promenad och trevliga middagar. Vi är ju inte så knussliga med maten här på bloggen. Personligen så har jag ätardag varje dag, ni vet, äta bör man annars dör man.

I närheten av det hotell som ska bo på finns det ett trevligt frukostställe som brukar ha en rolig
skylt ute, på den står det skrivet: Healthy breakfast, vilket verkar innebära att saker är tillagade med olivolja i stället för margarin och att de grillar istället för att steka. Men nu är väl det med svenska mått mätt kanske inte grillad mat det man rekommenderar till frukost.


Blir svårt att få till en julbild i löparanda när jag inte springer så mycket, så jag bjuder helt enkelt på just en frukostbild i från London. GodJul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är bra malin, ät mat, dö inte, du har så många ultralopp kvar att springa.

Malin sa...

Om jag äter en massa så kanske jag kan rulla mig igenom mitt första ultralopp (när nu det ska gå av stapeln)?

Anonym sa...

14 mars!