tisdag 9 december 2008

Vill ni se mig i dagens underställ?

Vissa typer av bloggar verkar vara lättare än andra att uppdatera. Åsiktsbloggar med politisk innehåll måste väl tillhöra de lättaste, skvallerbloggar kommer väl gissningsvis på en andra plats. Modebloggar, fota dig själv och du har inlägget klart. Löparbloggar är gissningsvis lättare att underhålla den delen av året som det inte blir mörkt vid 15-snåret, snöar, blåser, töar och isar. Ja om man nu inte lägger någon av ovanstående bloggaspekter på temat, det vill säga yttrar sig politiskt om löpning, fotar sig själv i dagens underställ samt tipsar om vinterns måste-ha-mössa varje vecka eller skvallrar om löpning " Har ni hört att en tjej hade gröna tights på TSM i söndags, ja ni vet hon som är ihop med en kille som inte springer".

Det är riktigt kul att blogga om löpning och läsa andras bloggar om detsamma, därför känns det extra svårt att överhuvudtaget få till en text som är spännande om att gå på gymet och bekanta sig med de fria vikterna. Någon gång ska jag göra ett försök. I går blev det 10 minuters rodd sedan fria vikter för axlar, biceps, triceps och bröst. Köade till maskinerna för fram- och baksida lår och avslutade det hela med bålstabilitet. Summan av gårdagens träningskalas blev: 45 minuter!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Vad ska du göra om du får en massa Ja! Absolut! som svar på din fråga?:) Vi får bygga upp en bildbank när det är dags för fotografering efter jul. Glöm inte ta med dig understället.
Själv har jag simmat i dag.

Malin sa...

Tar absolut med mig understället

Själv så är jag hemma med hosta :(