fredag 12 december 2008

Tänk vad roligt jag ska ha det

De senaste dagarna har spenderats i en feberdimma och det har med andra ord inte blivit något tränat. Men surfat runt på all världens bloggar har jag, och bland annat läste jag något riktigt intressant hos Fredrika. Att helt enkelt fokusera på att träningen är minst lika intressant och viktigt som de stora målen, och det är den ju, men jag måste nog bli påmind om det ibland. Det är ju all träning som gör att det blir så roligt när man väl klarar sina mål. Så efter nyår när nästa strukturerade löpsäsong drar i gång ska jag ha följande som träningsmotto:


Ska också tillägga att det är min syster som lite hastigt broderat denna till mig när hon fick höra att jag gillade det och gärna skulle vilja ha en sådan väggbonad.

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Vilken fin! och vilket klockrent citat! Lycka till med comebacken :)

Cecilia sa...

Ute ur feberdimman?