måndag 8 december 2008

Sugna på årets julklapp?

Tillsammans har jag och A vår familj spridd över stora delar av Sverige. Detta innebär att vid högtider som kristu födelse får man helt enkelt fira det lite pö om pö. Så i helgen var det premiär för all den där maten som vi förknippar med starten av vår tideräkning. Vi kalasade på julmat och delade ut julklappar. I ett av paketen till mig låg detta:

Jag hade sedan tidigare underdelen i från Crafts Pro Zero serie. Nu är bara kruxet att jag inte kan springa så någon närkontakt med kylan blir det inte på ett tag. Men det känns bra att det kompletta understället ligger i garderoben och väntar. Jag är också mycket tacksam för att jag hittills inte fått denna variant av årets julklapp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har en sån tröja, det är en av mina favoriter utan tvekan. Den är lång och sjukt bra transporterande.

Malin sa...

Funrun: Har provat den hemma och föll genast för den, just att den är sådär slång och tights. Kul att höra att den är lika bra som jag tror.