tisdag 10 februari 2009

Core - igen

Det var ett tag sedan jag var där sist, på coren. Det var så trångt när jag kom fem sekunder innan det skulle börja att jag fick stå nästan inne i spegeln. Med mina nya linser ser jag inte så bra på nära håll. Balansprövningen vi skulle göra hette "Stjärnan". Jag tror inte att det enbart berodde på linserna att jag inte kände mig som en Stjärna. Och definitivt inte som en Stjärna med muskler.

I morgon har Snabba Jenny paxat mig för lunchlöpning, jabba. Jag ska föreslå en skärgårdsnära runda, att vi följer vattnet ute vid Femöre. '

Läs vad Gertrud Hellbrand skrev om bloggen, alltså inte denna :) utan själva fenomenet, i DN häromdagen. Jag har också funderat; vad händer när det privata bara ligger ett klick bort från att hamna precis överallt?

Inga kommentarer: