måndag 27 oktober 2008

Helgens träning

I går stod det gymträning på programmet. Men så kändes det som att jag inte orkade åka in till Fridhemsplan så jag tänkte att jag kunde springa lite här hemma i stället. Men så blev det så tråkigt väder så då tänkte jag att det vore skönt att åka till gymet. Det slutade med att jag sprang, på gymet. Hängde ni med? Börjar bli dags att strukturera upp det här lite. Tanken är jag jag ska ha en stärkande period, vilket jag har. Men jag saknar den där långsiktiga planering som jag hade i somras.

I helgen blev det följande träning: Fredagen bjöd på 3 km uppvärmning på löpband (17 min) sedan ett medelpass 45 min samt avslutande kiropraktorövningar på pilatesboll. Sedan träffade jag Cecilia och vi pratade röda tights :). Igår söndag blev det ett lungt milpass på löpband i ca 5:40 tempo (57 min) och avslutande kiropraktorövningar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vad kom ni fram till? Ska ni bära de röda tightsen även i fortsättningen?

Malin sa...

Funrun: Jo men vi har något på gång...