lördag 2 augusti 2008

Hamnen t/r

Vågade mig ut på ytterligare en kortkort runda och sprang i dag de tre kilometrarna på 15.55 mot torsdagens 17.11. Per km 5.18 - alltså nytt pers. med tre sekunder, men eftersom rundan var kortare än fem km räknas det inte. Kul ändå! Roligast är ändå att höften inte värker, det enda som känns är den stora muskeln djupt inne i skinkan. Har fått tips om stretching och ska snart sätta i gång, men först ska jag ringa till Salli och höra om hon klarade sig från magsjukan eller inte.

Just det. Sprang förbi hela familjen Svan - just svanar byter jag gärna mot de flesta andra djur! I alla fall när de är riktigt nära mig.

1 kommentar:

Bengavoice sa...

Kul med ny blogg!
Här i Skartofta gläds jag över att inte ha sprungit på några vildsvin. Risken är nog ganska liten, eftersom de hör på kilometers avstånd att jag klumpar fram i skogen.