onsdag 6 augusti 2008

Nytt pers!

Min hemmasnickrade rehab-plan fungerar så här långt! I dag sprang jag min första 5 km-runda sedan den 6 juli (precis en månad sedan) och hade som mål att hålla 5:15 - 5:30 per km. Klockan stannade på 26:20, det vill säga 5:16 per km. Nytt pers, I´m so happy :)

Är en mil långt, undrade någon på jogg.se. Ja, det är det, för de allra flesta. Lätt att glömma, om man enbart får svar från vana löpare. Normalbilder förskjuts för oss alla. Än håller jag inte för 5:16 hela milen, men är på väg.

9 kommentarer:

Anonym sa...

heja mamma!!

Anonym sa...

heja syrran!!!

Cecilia sa...

Tackar! Vad hade jag gjort utan er båda? :)

Anonym sa...

Så du står på balansplatta när du pratar med mig i telefon!!!

Bengavoice sa...

Det är med visst motstånd och en stel nacke - jag känner flåset i densamma - som jag sällar mig till hyllningskören.

Anonym sa...

Du har ju helt klart en trogen fanclub!

Klarabella sa...

heja moster!!

Anonym sa...

sju kommentarer! åtta med den här!! vilken poppis morsa man har :)

Cecilia sa...

Jag bugar och tackar hela min fanclub :)