onsdag 27 augusti 2008

Onsdag - fyra dagar kvar till Tjejmilen

Jag var mör efter mina 8 km i går och somnade lätt som en plätt 22.30. Som alltid känns det lite mer i höger höft/ben än jag riktigt vill att det ska - men det är på en anständig nivå. I dag och i morgon är det löpfria dagar, på fredag ska jag jogga lite lugnt. Läser på jogg.se inlägg gjorda av sådana som har sprungit Tjejmilen förrut att det blir svårt att springa på när så många startar i snabba grupper men GÅR efter en kilometer. Grrrrrrrr... starta lite senare, så att vi som vill springa så fort vi bara kan får göra det!

Och så var det dags för armhävningar dag 2 i vecka 1.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du vrålar "ur spår" på dalmål kommer de att flytta sig fortare än kvickt. De gjorde ALLA när jag åkte tjejvasan. Du grejar det!!!