söndag 11 januari 2009

Maffe igen, fortfarande på känn

Har precis varit ute en kort mafferunda på 5 km. Så gott som samma km-tid som i fredags. 6:39 i dag, 6:40 då. Inte helt ok på det gamla vanliga stället.

Saker jag borde göra:
Bålstabiliserande övningar
Sätta igång pulsklockan
Skura ugnen med såpa.

Har bara så svårt för att bestämma i vilken ordning.


Update: Bålstabilitet 15 min. Och pulsklockan är igång! Men den skitiga ugnen har fått ytterligare patina på grund av en veggelasagne som rann över. Två av tre saker på listan är gjorda. Konsten att prioritera ;)

4 kommentarer:

Malin sa...

Du har verkligen kommit i gång ordentligt. Jag bara kastar trånande blickar mot min löpargarderob och skulle gensat vilja kasta mig ut i spåret oavsett hur mörkt och kallt det är.

Cecilia sa...

hur ser fotrehab-planen ut? är det vänta som gäller, tills det helt enkelt inte gör ont?
bilderna kommer! och vi ses på fredag. i morogn ska jag också till stockholm, kl. 12 ligger jag i tandläkarstolen...

Anonym sa...

ta med pulsklockan till tandläkaren!

Cecilia sa...

funrun: hahah, jag har faktiskt tänkt tanken. jag har en konstig inkaplad inflammation ovanför en framtand som min vanliga tandläkare gick bet på - nu ska en professor gå lös med.. borren? tången? ingen maffe-puls, tror jag.