onsdag 7 januari 2009

Med tights i djungeln

Har haft en massa extra energi som snurrat runt i kroppen och som behövde komma ut. Satt hela dagen på jobbet och bara väntade på att få gå och träna. Man kan inte göra så mycket annat när man tränar själv än att se till att träna ordentligt och ta tag i alla snurrande tankar. Appropå killar i tights så slog det mig idag att allt fler gymkillar har börjat träna i tights, kanske är det någon modefluga på gång där (å jag är ju gymtjej i tights). Denna story is to be continued.

Idag blev det samma program som sist förutom att jag stod på balansplattan även när jag gjorde bicepsövningarna samt att jag lade till en ytterligare bålstabilitetsövning. Det är rena djungeln på gymet, man bara kastar sig mellan bollar, balansplattor och bänkar.

1 kommentar:

Erik sa...

Det är grymt skönt att träna i tights! Blev övertalad av en tjej på friskis & svettis att låna hennes en gång när jag hade glömt mina shorts och sen dess har det varit svårt att gå tillbaka! /Erik