tisdag 27 januari 2009

Många bollar i luften och en på träning

Man har väl många bollar i luften. Just nu skriver jag detta inlägg och telefonkonfererar samtidigt med Cecilia om det som ska vara på nya bloggen samt redigerar i den nya bloggen.

Det blev 45 minuters spinning och 30 minuters pilates i söndags. Om jag hade kunnat springa så skulle det ha blivit en massa långpass, men nu får det bli långa pass på gymet i stället. I dag blev det 30 minuters styrka och 50 minuter Core bosu, ni vet sådan där coreträning på boll. Det ser ganska roligt ut när 40 personer ska försöka hålla balansen, tillräckligt med flaxande armar och ben för att det ska börja flimmra framför ögonen. Instruktören säger hela tiden att vi ska vila ögonen på en fast punkt för att hålla balansen när det kommer till uthållighetövningarna. Så i väntan på den nya bloggen kan ni få vila ögonen på mig och Cecilia när vi stretchar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken romantisk bild! :P

Löpning & Livet sa...

Man börjar bli väldigt nyfiken på den där nya bloggen nu! :)

Cecilia sa...

haha 40 pers som försöker hålla balansen... det är ju som gjort för en cecilia-illustration.

Malin sa...

Funrun: njae.. romantik var kanske inte det jag tänkte med bilden

Andrea: Jo i veckan så ska bytet ske

Cecilia: Jag väntar på bilden!!