söndag 11 januari 2009

Slappt var det här

Jag tar ett frikort, använder min trumf eller bara säger pass. Det blir ingen spinning idag, jag tror inte ens att jag kommer komma i vanliga kläder. De randiga pyjamasbyxorna sitter fint. Hade en massa vänner på besök i går, vi länsade vårt godisförråd och spelade Nintendo Wii fram till 03:30. Det får nästan räknas som träning, efter ett par omgångar bowling, tennis och krocket så var jag varm i kläderna. Jag tänker helt enkelt att min vinst i sista omgången av bowlingen ger mig frikort från träning som säger "ligg kvar i soffan utan att passera träningen". I morgon är en ny dag, då är det andra regler som gäller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

om du skulle råka ta någon mer slappardag, så rekommenderar jag "peace, love and food" som sällskap. Jag dreglar över varje sida. Har inte lagat något ännu, men vill göra allt!

Malin sa...

Jag får nog ta och bläddra i den där boken. Alltid kul att laga nya saker också. Jag har ett kokboksbattle sedan tidigare med en vän, först att laga all rätterna i den boken har vunnit :). Ett bra sätt att använda den.