fredag 28 november 2008

Vilsen i Göteborg

Ska inte sticka under stol med att jag varit lite sugen på en Garmin, men kostnaden tar lite i mot. Suget blir inte heller mindre av att man nu har superstora annonser från Garmin på t-banestationen hemma i Stockholm. Befinner mig just nu i Göteborg och känner mig minst sagt lite vilsen då jag inte har spenderat så mycket tid här de senaste i åren. I morse när jag vaknar på hotellrummet slår jag på tv:n som just då kör reklam för vilka sponsrar göteborgsvädret som de då skulle visa, joho då, visst var det Garmin som sponsrade det. Har de börjat med någon storoffensiv månne tro?
Ingen träning har skett på göteborgsk mark, alldeles för späckat schema för att hinna. Men jag ser fram i mot att knuffas med killarna i små linnen på gymet i helgen.


Inga kommentarer: