torsdag 6 november 2008

Då fortsätter det här...

Det verkar inte gå att redigera i inlägget under så jag får helt enkelt lägga till här i stället. Jo nog kändes det lite konstigt att be kvinnan i receptionen att fota mig när jag står med hantlarna så där. Bara att låtsas som att det är everyday business. Sen så verkar foto komprimera sig på något mirakulöst sätt, så om jag ser i hoptryckt ut så är det inte för att jag går under smeknamnet kuben utan för att blogspot inte verkar gilla inlägget överlag. Så, nu var det klart :)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Vi kanske skulle kunna ta fotograferingen här i Nyköping? Låta Ludde med proffskamera vara fotograf åt oss? ´Nej, nu är det god natt, jag är alldeles paj efter dagens alla sittningar. Och träningsvärk har jag...

Malin sa...

Cecilia: Det låter som en bra ide. jag får helt enkelt ta mig en utflykt till nyköping. Jag har ju inte satt min fot där sedan 1997.