torsdag 20 november 2008

Det kommer nytt...


Jag har helt kommit ut träningsfas och tröstar mig med att det är lite off-season nu. Sen kan jag nog tillägga att jag försöker umgås ikapp med mina vänner som jag aldrig verkade ha tid för när jag sprang och tränade som mest. Efter årskiftet kommer jag och Cecila med pompa och ståt göra något nytt här på bloggen, ska bli spännande att se om våra planer faller väl ut. I väntan på det och det nya träningsåret som för mig börjar första januari så ska jag fortsätta att nöjesspringa, få en stark bål, långa armar och äta en massa kakor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sounds like a plan!
(sounds almost like my plan)

Kakor är bra. November är skit.

Malin sa...

Funrun: Ja kan man få in lite alternativträning så ska man nog kunna klämma in lite kakor i schemat också :)