tisdag 11 november 2008

Det blev visst lite löpning...


Åkte direkt från jobbet till Friskis och skaffade mig en plats på ett medelpass. Tänkte att lite andra muskler behövde jobba idag. Men det var så lågt tempo och lite slött på något sätt så jag smet ut och tänkte fortsätt med styrka där. Haken är bara att man måste gå förbi löpband och ja, det klarade inte jag så helt plötsligt sprang jag. Sammanlagt så blev det idag 30 min medelgympa, 15 min löpning i 5:27 tempo och avslutande kiropraktorövingar. Jag vågar inte be någon fota mig när jag gör kiropraktorövningen utfall med pilatesboll så nu har jag också dragit i gång min karriär som tecknare. Jag tror dock efter all möda att Cecilia helt klart är förste tecknare på denna blogg.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ok, nu vet jag hur jag ska göra mina utfallsövningar.
Kom aldrig ut i spåret i dag. Inte sjuk, men inte frisk. Jobbat tio timmar. Blä.

Malin sa...

Cecilia: jobba tio timmar är nästan aldrig roligt. Hoppas du piggnar till snart.