tisdag 30 september 2008

Indiegymet nästa


Jag håller med dig Cecilia, yogamusiken kan vara fruktansvärd. Ett riktigt lågvattenmärke var senaste gången jag var på yoga, då spelade de "Everything i do, i do it for you" (Bryan Adams) men i en panflöjtsverision. Jag skulle nästan kunna betala mer för mitt gymkort om jag slapp all konstig musik. När kommer det ett indiegym där man skulle kunna få svettas till Nouvelle Vague, Alphaville, eller varför inte till Belle and Sebastian med sportlåten The stars of track and field?

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Ja fatta vad underbart! :D

Malin sa...

Andrea: du som är lite branschen får försöka sälja in konceptet. Jag köper definitivt ett kort då :)

Anonym sa...

i somras kördes det ju Indiejympa på Kulturhusets tak här i sthlm! Du skulle ha testat det! :D