måndag 8 september 2008

Äntligen måndag!

Efter mer än milen i fredags och nästan milen i går fick det bli ett core-pass direkt efter jobbet i dag. Jag tror att jag ska göra så på måndagar.

Nu är det dags för testet mitt i armhävningsgrejen 100 på raken, och jag kan lova er att jag kommer att behöva hålla mig kvar på min nivå i några veckor till. Här vandrar vi inte vidare i tabellerna hur snabbt som helst!

Update: På elfte trillade jag ihop. Minst 16 ska man klara för att gå vidare. Vad var det jag sa? Ni kan lita på mig.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ser med spänning fram i mot utvecklingen på armhävningsfronten. Tror inte ens jag kan göra 5 med min f.d. brutna arm...

Anonym sa...

Samma problem här. En bruten handled på 80-talet stoppar mig. Annars hade jag nog varit uppe i en 37 stycken nu. Jo, det är sant!