onsdag 3 september 2008

Jag, det nya prettorockbandet?

Om jag springer halvmaran på lördag så har jag de 5 senaste veckorna sprungit 9 mil varav 4 på tävling. Det känns som att jag börjar få samma fasoner som en massa prettorockband som i intervjuer ofta svarar: "Nä vi repar aldrig, vi går bara upp på scen och kör, då blir det som bäst". Kom på idag att jag borde leta fram mitt startbevis till halvmaran och hämta ut nummerlapp, lite samma glömska där som förra veckan. Tänker jag rockband här också? De kan också bara dyka upp när det behagar och vet att allt är fixat. Inte behöver väl de fixa en massa egna saker, bara de är på plats så brukar det väl vara löst?

Update: Jo men startbeviset låg i den gigantiska pappershögen här på skrivbordet, verkar som att jag får gå och hämta ut nummerlappen ändå...Men sen är det bara att köra, det brukar blir som bäst då :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj då! SKa man hämta ut den också... haha, snacka om att jag är oinspirerad inför lördagen... =)

Malin sa...

Funrun: Du kan få vara med i mitt prettolöprockband så kommer säkert nummerlappen vara fixad till dig med :)